Wij maken gebruik van cookies voor onze service. Bezoek je onze website dan ga je akkoord met de cookies.
2 Klicks für mehr Datenschutz: Erst wenn sie hier klicken, wird das Facebook Plug-In geladen und sie können ihre Empfehlung an Facebook senden. Schon beim Aktivieren werden Daten an Facebook übertragen.

fysiotherapie De Fitness

Bij onze medische Fitness kan je verantwoord bewegen en sporten onder deskundige begeleiding.

  • Om na een blessure snel weer op niveau te komen
  • voor onervaren of oudere sporters die extra begeleiding wensen
  • bij terugkerende lage rug- of nekklachten
  • bij chronische ziekten zoals diabetes, reuma of copd

Om je kwaliteit van leven te verbeteren.

 

 

Circuittraining

Train sneller, slimmer en met meer resultaat dan conventionele fitnesstraining. Wil je wat kilo’s kwijt? Heb je genoeg van die pijn in je rug? Wil je fitter, vitaler en zonder klachten door het leven gaan? Meld je dan aan voor een kennismakingstraining op ons circuit.

Eenvoudig en effectief!

 

 

eenvoudig

45 minuten per training en 6 trainingen per maand zijn al voldoende voor resultaat.

 

veilig

Een persoonlijk schema op maat! Je traint altijd veilig.

effectief

Zonder wachttijden en zonder dat het saai wordt.

gezond

Een slimme combinatie van verschillende  toestellen. 

 

rugpijn?

De Fitness helpt!

voor iedereen die lage rug- of nekklachten heeft. Je leert technieken om activiteiten met minder rugbelasting uit te voeren. Daarnaast bieden we je oefeningen aan als houdingscorrectie, verhogen van de stabiliteit van de lage rug en het mobiliseren van de wervelkolom. Na de intake wordt een speciaal trainingsprogramma voor je opgesteld op speciale apparatuur. Regelmatig meten we of je resultaat hebt geboekt en/of de klachten weg zijn/blijven.

weg met rugpijn

Meld je aan voor een kennismaking

> Gratis proefweek - klik hier! 

Daniel (42)

„Bij De Fitness kun je goed onder begeleiding sporten in een prettige sfeer. Ik ben zo blij dat ik van mijn rugklachten af ben.“

Anita (28), sinds 3 jaar lid van De Fitness

„Ik maak lange dagen op kantoor en zit dus veel. Sinds ik regelmatig mijn rugprogramma doe heb ik vrijwel nooit meer last van een stijve nek.“

 

 

Wat je nog voor je rug kunt doen

Eenvoudige oefeningen voor versterking van je rug- en buikspieren zorgen voor een sterke rug en daarnaast ook voor een goed figuur en een positieve houding. Stretching en oefeningen voor mobilisatie verbeteren je beweeglijkheid. Rugklachten zullen snel verbeteren door dergelijke doelgerichte beweging. De oefeningen zijn eenvoudig te doen en vanzelfsprekend houden we rekening met je niveau. Binnen 15 tot 30 minuten is "alles achter de rug"!. Met twee keer per week zal je snel resultaat merken.

> lesrooster